النا ی شیطونالنا ی شیطون، تا این لحظه: 19 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
اجی مهرنازماجی مهرنازم، تا این لحظه: 21 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
اجی رزیییییاجی رزییییی، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات الی

خیابان زمستان...کوچه اسفند...پلاک4

سورپرایز

1398/10/2 13:17
356 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دخیا

دیشب یه پست درباره تولده اجیم نوشته بودم ک قراره امروز سورپرایزش کنم🤭

صب ساعت 7که رسیدم مدرسه سریع با وسایل تزئینی رفتم تو نمازخونه تا ریسه هارو اویزون کنم😆 بعد از اینکه اویزون کردم رفتم تو کلاس رو میزی که مینشست گل ارکیده گذاشتم🌺/اخه عاشق گله ارکیدست/

بعد براش یه نامه نوشتم ک ساعت 11بیاد نمازخونه.🤭

قرار بود اونیکی رفیقم قبل از اومدن اجیم بیاد که بقیه کارارو باهم انجام بدیم.وقتی اومد بادکنکارو سریع باد کردیم و رو دیوار چسبودندیم⭐️

تقریبا همه کارارو انجام داده بودیم.با خونسردی که انگار هیچ اتفاقی قرار نیست بیوفته رفتیم تو کلاسمون😉

یه جوری مشکوکانه نگامون میکرد انگار قتل کردیم اون خبر نداره😂

بعد از زنگ تفریح با بقیه دخیای اکیپ برنامه چیدیم تو حیاط سرگرمش کنن تا کیک و ببریم داخل نمازخونه🎂

وقتی صد در صد از تزئینات مطمئن شدم به رفیقم گفتم برین بیارینش.

چراغارو خاموش کردم پرده هارو کشیدم برف شادی دستم بود تا اومد داخل بریزم روش😂

وقتی اومد داخل همگیمون جییییییییییییغغغغغغغغغغ زدیم و برف شادی ریختیم روش🤣

اجیم هنگ کرده بود بعدش که کیکو رو میز دید فهمید جریان از چه قراره🤩پرید بغلمونو هممونو فشار داد🤭

همگیمون براش اهنگ تولدو خوندیم اونم مسخره بازی درمیاورد اون وسط قر میداد🤣😐

بعد از کلی خندیدن چاقورو دادیم بهش و کیکو از وسط نصف کرد😆و بازم با تشویقای ما مدرسه رفت رو هوا😂

اخرش هممون بهش کادوهامونو دادیم اجیم از ذوق اشکش دراومده بود الهی دورش بگردم😊😍

یدفعه معاونمون اومد داخل با حالت تمسخر گفت=ببخشید جشنتونو بهم زدم ولی خیلی وقته زنگ خورده تشریف ببرین بالا🙄

ماهام جوری رفتار کردیم انگار نشنیدیم حرفشو🤣

بعد از کلی خلوچل بازی تصمیم گرفتیم وسایلو جمع کنیم همه وسایلو ریختن تو کیفه منه بدبخت🤕

کلیییییییی هم جارو زدیم خامه هایی که ریخته بودو بزور تمیز کردیم حالم بد شده بود🤢

ولی خیلی بهمون خوشگذشت😊

خدایا...

بخاطر دادن چنین افرادی تو زندگیم صدهزار بار شکرت میکنم🤗

 

 

پسندها (10)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (5)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
2 دی 98 13:33
عزیزم امیدوارم همیشه خوش باشی
النا دختره زمستانی
پاسخ
مرسی اجیه گلم😘
mahyamahya
2 دی 98 14:54
تولدش کلییییییی مبارک باشه
النا دختره زمستانی
پاسخ
کلیییییییییی مرسی😂
🌼 نوشین 🌼🌼 نوشین 🌼
2 دی 98 15:59
تولدش مبارک💕💕
النا دختره زمستانی
پاسخ
مممنون گلم🤗
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
2 دی 98 16:22
تولدش مبارک 🎂💗🎂
النا دختره زمستانی
پاسخ
مرسی گلم😘
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
2 دی 98 23:55
ای جونم عزیزم چه سورپرایز قشنگی چه خواهر مهربونی هستی شما واسه خواهرگلت😍💋💋💋
النا دختره زمستانی
پاسخ
مرسی  گلم شما لطف داری😍
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات الی می باشد