النا ی شیطونالنا ی شیطون، تا این لحظه: 19 سال و 2 ماه و 11 روز سن داره
اجی مهرنازماجی مهرنازم، تا این لحظه: 21 سال و 1 ماه و 7 روز سن داره
اجی رزیییییاجی رزییییی، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 28 روز سن داره
وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 17 روز سن داره

خاطرات الی

خیابان زمستان...کوچه اسفند...پلاک4

خاهر

1398/10/18 23:57
232 بازدید
اشتراک گذاری

دلم میخاد با خوشحالی تمام بگم تولد داریم

دلم میخاد همون شوق و ذوقی که واسه بچه ها داشتمو الانم داشته باشم

دلم میخاد بهترین تولد دنیارو براش بگیرم و از صمیم قلبم خوشحالش کنم😢

اما نمیشه چون این تولد یه فرق خیلی خیلی بزرگی داره😔

فرقش میدونین چیه

فرقش اینه این تولد مثه چند سال گذشته یه نفرو کم داره😭

کسیو نداره که با ذوق شمعای روی کیکشو فوت کنه😔

کسیو نداره با شوقه تمام کادوهاشو باز کنه😢

خاهری

بازم روز تولدت نیستی پیشم

نیستی ببینی چه کارایی واسه خوشحال کردنت کردم😔

نیستی ببینی با چه وسواسی کیکتو سفارش دادم😢

نیستی مثه اونموقع ها وقتی خوابی بپرم رو سرت داد بزنم تولدت مبارک😭

بازم امسال باید بیام سر خاکت😔

بازم باید کیک و کادوتو بیارم اونجا برات😭

بازم بجای اینکه خودتو بغل کنم باید سنگ قبرتو دست بکشم😭😢

تولدت مبارک خاهریییییییییییییی😭🎂

پسندها (11)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
19 دی 98 0:16
عزیزممم😔😔😔😔خیلی ناراحت شدم
میتونم علت فوتشون رو بپرسم؟
النا دختره زمستانی
پاسخ
مرسی...تصادف

19 دی 98 0:39
خدا رحمتش کنه😢
النا دختره زمستانی
پاسخ
ممنون گلم
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
19 دی 98 9:58
آخی خدا بیامرزتش😢😢😢😢
روحش شاد گلم😭
النا دختره زمستانی
پاسخ
ممنون خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه😔
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
19 دی 98 10:20
انشالله غم آخرتون باشه😢 خیلی ناراحت شدمم😭😭
زهرا‌بانوزهرا‌بانو
19 دی 98 10:34
آبجی با خوندن نوشتت قلبم به درد اومد خدا خواهرتو بیامرزه و ایشالا دیگه هیچوقت غم نبینی

19 دی 98 10:36
آخییی خدا بیامرزدش😢
❤️Maman juni❤️Maman juni
21 دی 98 4:22
😍
❤️Maman juni❤️Maman juni
21 دی 98 4:22
عزيزم خيلي ناراحت كننده بود متاسف🌺
نازینازی
25 دی 98 22:57
روحش شاد عزیزم 😔🖤 ایشالله که جاش تو بهشته و روحش در ارامش باشه🙏🙏
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات الی می باشد