النا ی شیطونالنا ی شیطون، تا این لحظه: 19 سال و 2 ماه و 10 روز سن داره
اجی مهرنازماجی مهرنازم، تا این لحظه: 21 سال و 1 ماه و 6 روز سن داره
اجی رزیییییاجی رزییییی، تا این لحظه: 19 سال و 7 ماه و 27 روز سن داره
وبلاگ جونموبلاگ جونم، تا این لحظه: 4 سال و 4 ماه و 16 روز سن داره

خاطرات الی

خیابان زمستان...کوچه اسفند...پلاک4

امتحانات

1398/10/3 19:24
234 بازدید
اشتراک گذاری

اولا سلام دوستان خوبین خوشین سلامتین ایشالله که خوب باشین منکه حالم خیلی بده سرم در حد مرگ تیر میکشه 🤕دلیله اینکه دیر به وبلاگ میام اینه که فردا امتحان ترم فارسی دارم پرسش عربی دارم با پرسش تاریخ4تا درس😪

کلا امروز روز خیلی گندیه خیلی خیلی خیلی گنده😔

بخاطر این درسای لعنتی کله کلاسای امروزمو کنسل کردم که بدترینش این بود که نرفتم کلاس موسیقیم واقعا از درون معلمارو نفرین میکردم وقتی مامانم داشت با منشیه اموزشگاه حرف میزد مرخصی میگرفت😂🎸

الانم که دارم پست میزارم مامانم رفته بیرون وگرنه نمیزاشت به لبتاپ نگاه کنم چه برسه بخام بهش دست بزنم🙄😜

راستی حالا از بدبختی های من بگذریم میخاستم بگم فرداهم تولد دوتا از دوستامه یعنی تولدشون دیرتره ولی بچه های اکیپ نمیخاستیم جشنشون تو امتحانات باشه فردا میخایم بگیریم براشون🤭🎂

امیدوارم از تدارکاتمون خوششون بیاد😅

براتون ارزوی موفقیت تو فصله امتحاناتو میکنم که از شنبه شروع میشه😖

از بچگی از شنبه بدم میومد چون تموم بدبختیایی که مربوط به مدرسه هست از شنبه لعنتی شروع میشه مسخره ترین روز هفته هم هست که علاوه بر من شماهاهم بدتون میاد ازش😐😏

فعلا من برم دوستون دارم😘

پسندها (9)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (6)

زهرا‌بانوزهرا‌بانو
3 دی 98 19:39
آخ گفتی، منم موقع مدرسه ها از شنبه ها بیزار میشم

ان شاءالله همه امتحاناتو خوب بدی. واسه منم دعا کن
النا دختره زمستانی
پاسخ
مرسی اجی جون😘
♡fatemeh♡♡fatemeh♡
3 دی 98 20:20
امتحانات خیلی مضخرفن 😡😠😵😡😵😵😡😠😵
با آرزوی موفقیت تو امتحانات برای تو 💕💗💕💗💕💗💕
راستی تو کلاس چندمی😉😉
𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ𝙃𝙖𝙧𝙪ഒ
3 دی 98 22:47
امیدوارم امتحانات عالی بدی گلم💖
اره منم سرم در حال انفجارع😢
❤️Maman juni❤️Maman juni
4 دی 98 3:04
🌺

7 دی 98 22:48
من که حالم از شنبه به هم میخوره اههههه🤢🤢🤢🤮 من همیشششه منتظر چهار شنبم که تموم شه 🤣 خوشم میاد روزای مدرسه خیلی دیر میگذره ولی روزای تعطیلی انگار دارن دنبالشون میکنن که میگن میخوامیم بکشیمتونو اینجوریاس که آخر هفته میگذره🤣🤣🤣😂😂
✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿✿‿✿𝑀𝑜𝑏𝑖𝑛𝑎✿‿✿
9 دی 98 22:20
موفق بشی😘
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به خاطرات الی می باشد